Wednesday 13 March 2013

Rumah Baru Kami.... Yippi !!!!......

Assalamualaikum semua, rasanya lama juga saya tidak menulis di blog ini. Buat masa ini tengah sibuk memikir mcm mana nak amik dedak ayam dari Kelantan....

Saya ada juga beli anak ayam dari Melaka, difikirkan jauh juga saya membeli dedak dan anak ayam. Niat saya apa yang saya lakukan mestilah mendapat keberkatan dari ALLAH swt kerana itulah saya berusaha mencari usahawan melayu ISLAM dan agar produk yang dihasilkan boleh lah dikatakan 100% Bumiputra.


Picture di bawah ini semua di ambil oleh anak saya, keseronokan nya mengalahkan ayam yang mendapat rumah baru..Anak2 saya turut berada di dalam rumah ini...Anak2 suka explore setiap perkara yang baru walaupun di larang.
 
 

Insya'Allah next week 19.03.2013, saya akan pergi mengambil anak ayam di toll Kulai, semoga semuanya berjalan seperti dirancang.

No comments:

Post a Comment